2018-10-30
У житті кожної дитини настає той час, коли вона вперше переступає поріг дитячого садка. Для малюка дитячий садок – це новий, ще невідомий простір, нове оточення й нові стосунки, потрапивши сюди, дитина змушена звикати до всього нового для неї. Тут дитина потрапляє в нові соціальні умови, зустрічається з новим середовищем, змінює звичний розклад та спосіб життя . Адаптація це надзвичайно напружений період, який потребує від малюка активних психічних і фізичних форм пристосування, адаптації. Проблема адаптації до умов дошкільного закладу виникає в кожної дитини будь-якого віку, а головне завдання вихователя зробити цей період менш травматичним та наповнити позитивними емоціями і подіями.
Саме для того щоб зробити цей період легшим для наших вихованців та підвищити знання педагогів психологічної компетентності з проблем виховання та взаємодії з дітьми, які проходять період адаптації дітей до умов дитячого садка 30 жовтня відбувся тренінг « Адаптація дітей в умовах дошкільного закладу. Вчимося розуміти дітей» , який провела практичний психолог закладу Вознюк Ірина Валентинівна.
Ірина Валентинівна підготувала завдання та вправи ,які знайомили педагогів із психологічними аспектами адаптації, допомогли глибше проаналізувати проблеми адаптаційного періоду та охарактеризувати його фази . Також психолог знайомила вихователів із комплексами психолого-педагогічних методик , які полегшують адаптацію дітей дошкільного віку та звернула увагу педагогів на моменти , які вимагають особливої уваги.