/Files/images/aaaa/310455690.gif

/Files/images/aaaa/prescool-teacher.png

Мистецтво навчання дошкільнят

Робота вихователя – це постійний контакт з дітьми. На основі сформованого досвіду можна багато чого розповісти про дитину. Хороший педагог дуже любить свою роботу, своїх студентів, і намагається, виховати з кожного з них Людину з великої літери. Тому вихователь встановлює з дитиною такі відносини, щоб вона була для нього близькою людиною. Як приємно, коли дитина охоче йде в групу. При зустрічі вона посміхнеться, чимось потішить, щось цікаве розповість, чимось поділиться.


Кожна дитина розвивається по-своєму, а значить, і підхід до кожної дитини має бути індивідуальним. Для цього, звичайно, вчитель знайомиться з батьками, дізнається, в якій сім’ї та у яких умовах, живе дитина. Ви запитаєте: “Навіщо це робити?”. Це допомагає зрозуміти кожну дитину та створити у групі затишну, спокійну, довірчу атмосферу.

Стиль поведінки з дітьми має бути таким: не дозволяти дитині робити все, що їй заманеться, але і не забороняти. Потрібно своєю поведінкою показати дитині приклад, коли стримати емоції, а коли приділити увагу потрібно, щоб вона не відчувала себе забутим і т.д.

Специфіка навчання дошкільнятСпецифіка навчання дошкільнят

До підготовчої групи часто приходять діти, які не мають достатнього запасу живих вражень і знань про предмети і явища реального світу, які не вміють помічати зміни, що відбуваються і порівнювати їх. Всі, ми, що школа чекає психологічно підготовлену до навчальної праці дитину. Це означає те, що вона повинна володіти такими морально-вольовими якостями, як: наполегливість, працьовитість, посидючість, терпіння, почуття відповідальності, організованості та, найголовніше, дисциплінованість.

Дитина повинна вміти спілкуватися, вміти слухати співрозмовника, не перебиваючи його, уникати грубості, вульгаризмів. Якщо всі ці якості будуть у дитини – вчитися вона буде із задоволенням, а навчання не перетворитися для неї у важкий час.

В даний час батьки намагаються дітей віддавати в школу з 7 років. І це правильний підхід, адже готовність дитини до навчання спирається на достатній розвиток мозку. Діти починають підкорятися своїй поведінці. Поступово у них зростає рівень самооцінки власних вчинків. Здійснюючи підготовку до школи, потрібно враховувати особливості дітей, що відрізняються рівнем її розвитку: (високим, низьким і середнім). Нумо розгляньмо ці рівні розвитку більш детально.

Рівні розвитку дитини

Малеча з високим рівнем розвитку вирізняється своїм пізнавальним ставленням до зовнішнього середовища. Вони точно і швидко виконують завдання, дуже активні на заняттях і дуже довго зберігають високу працездатність. Вони володіють широким колом умінь, люблять творчі завдання та нові справи, активно проявляють інтерес до школи та непогано читають.

Особливості навчання дошкільнят. Школа сад Кияночка

Діти середнього рівня розвитку непогано справляються з різними типами діяльності (наприклад, завданнями на уроках), але лише за наявності пояснень вихователя та зразка. Характерно, що ці діти не потребують великої допомоги вихователя досить лише кількох вказівок, що підтверджують правильність їх зусиль, і вони успішно справляються із завданням.

Діти з низьким рівнем розвитку частіше всього відстають у розвитку від однолітків, а також погано освоюють програмний матеріал. Їм характерні: недостатній рівень концентрації на завданні та недостатня увага до пояснень учителя. В роботі вони враховують лише окремі вимоги, як результат, зазнають труднощів в організації своєї діяльності відповідно до настанов вихователя.

Пізнавальні інтереси у них часто знижені та нестійкі, а знання про навколишній світ у них поверхневі. На заняттях діти несамостійні, вони потребують постійного контролю і допомоги вихователя.

/Files/images/aaaa/4a34e091b08e5fc8b6b9fbf90e53d90d.gif


/Files/images/1245.gif

Кiлькiсть переглядiв: 670

Коментарi